Plaatje van de dag | ansichtkaarten | foto's van Robert Heemskerk plaatjevandedag
ANSICHTKAARTEN

Naast een serie van 17 kaarten zijn er drie nieuwe kaarten verschenen; De Eekhoorn, de Schotse hooglanders en het Landkaartje. De serie bestaat nu uit 20 kaarten.

Wilt u kaarten bestellen?
Stuur een e-mail naar: info@robertheemskerk.nl

Geef bij uw bestelling s.v.p. aan of u voor de complete serie van 20 kaarten(2 mapjes van 10 kaarten)kiest of dat u voor losse kaarten kiest met vermelding van het kaartnummer en het aantal.

Nadat u heeft aangegeven welke kaarten u wilt bestellen, zal ik u de prijs inclusief portokosten toesturen. De kaarten worden dan na betaling toegestuurd. Vergeet s.v.p. niet uw adres te vermelden!

Meer informatie? Bel: 036 - 880 1905
of info@robertheemskerk.nl

Voor het weergeven van de inhoud op deze pagina is een nieuwe versie van Adobe Flash Player vereist.

Adobe Flash Player ophalen

kaartenreeks